ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

10075
کرمانی مقدم :ترابی امسال کاری نکرد،بیرانوند هم گل‌های بدی خورد

شخصیت پرسپولیس به گاریدو کمک زیادی می کند

کرمانی مقدم :ترابی امسال کاری نکرد،بیرانوند هم گل‌های بدی خورد

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است از جدایی بعضی از بازیکنانی که در فصل قبل کارایی چندانی برای پرسپولیس نداشتند نباید خیلی نگران شد .

 

مرتضی کرمانی مقدم معتقداست با جدایی هیچ بازیکنی پرسپولیس تغضیف نخواهد شد و پرسپولیس در صورت تقویت باز هم شانس اول قهرمانی در ایران خواهد بود .

 

 

*در خصوص سرمربی اسپانیایی پرسپولیس چه نظری دارید؟


گاریدو در لالیگا و چند تیم آفریقایی و آسیایی مربیگری کرده از این رو شخصا او را مربی کم تجربه ای نمی دانم و معتقدم می تواند در فوتبال ما و پرسپولیس هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.تجربه های مختلف می تواند خیلی به مربی جدید پرسپولیس کمک کرده و به او در پیاده کردن مسائل فنی کمک کند.از سوی دیگر ما باید این را هم در نظر بگیریم که گاریدو مسوولیت تیم کوچکی را قبول نکرده و مسولیت فنی تیمی را برعهده گرفته که تیم اول و بزرگترین تیم ایران است که بیشترین قهرمانی ها را درسطح اول به دست آورده است و حتما می تواند درتیم بزرگی مثل پرسپولیس به بهترین شکل ممکن ارزشهای خودش را نشان دهد. شخصیت بالا و بزرگ بازیکنان پرسپولیس حتما به مربی جدید در امر کسب بهترین نتایج و مقام ممکن کمک خواهد کرد .


*اما هر مربی به ابزار لازم نیاز دارد.به نظرتان این ابزار برای گاریدو در پرسپولیس مهیا شده است؟


به نظرم بازیکنان خوبی در پرسپولیس حضور دارند که حتما این تعداد بازیکن قادرند خواسته‌های گاریدو را در زمین و بازی‌ها پیاده کنند هر چند تیم به تقویت در زمینه جذب چند بازیکن هم نیاز دارد.


*با این وجود چند بازیکن پرسپولیس مانند بیرانوند و ترابی ودانیال در صدد جدایی از پرسپولیس هستند ؟


ترابی در فصلی که سپری شد برای پرسپولیس چه کار کرد و چه عملکردی داشت یا بیرانوند هم در این فصلی که گذشت عملکرد خوبی نداشت و در چند بازی هم گل‌های بدی خورد به همین دلیل هم هست که می گویم اگر این بازیکنان نباشند باز هم پرسپولیس بهترین نتایج را کسب خواهد کرد چون پرسپولیس بزرگ است و به هیچ بازیکنی وابسته نیست و در این سالها ثابت کرده که حتی در هر شرایطی قادر است که بهترین نتایج را کسب کرده و قهرمان شود .


*درچه پست‌هایی پرسپولیس کمبود دارد ؟


پرسپولیس حتما به یک مهاجم خوب خارجی ششدانگ نیاز دارد که با حضور او در کنار عیسی بتوانیم خط حمله خوبی داشته باشیم .در یکی دو پست دیگر هم پرسپولیس نیاز به تقویت دارد که حتما باید نسبت به جذب آنها اقدام کند.


*در لیگ نخبگان چقدر به موفقیت پرسپولیس در آسیا امیدوارید ؟


باشگاه باید تکلیف بازیکنان خارجی اش را برای آسیا مشخص کند .در بین خارجی ها فقط گولسیانی قرار دادش تمام شده که باشگاه باید قرار دادش را تمدید کند .من خیلی امیدوارم گولسیانی در پرسپولیس بماند چون او در ایران تمام قهرمانی‌هایش را با پرسپولیس کسب کرده اما اگر هم نماند باید به جای او یک مدافع خارجی خوب جذب کنند .


*در خصوص قرعه ما برای دور سوم جام جهانی و همگروهی با دو تیم بزرگ چقدر برای صعودمان امیدوارید ؟


ازبکستان و قطر تیم های خوبی هستند اما به نظرم آنها از ایران می ترسند و حتما ایران از گروهش صعود خواهد کرد .

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران